»Boste videli, da so se pota teh ljudi, ki so dobili nadzor, in pota ljudi iz DRI-ja in DRSI-ja v preteklosti križala, to pomeni, da bomo dobili slab nadzor in da bomo dobili, kot vi pravite, anekse, in še mnogo bolj me skrbi, da bo še bolj zamegljena slika pretoka denarja.«
»Lahko rečem, da smo predlagali izbor, ni še izbran, to podjetje je kandidiralo na mednarodnem javnem razpisu, pritožb na razpisno dokumentacijo ni bilo. Ocenjena vrednost projekta pa je 1,9 milijona evrov, ponudbo smo prejeli za 1,8 milijona.«
»Verjamem, da bo izgradnja drugega tira pripomogla k temu, da bo Luka Koper še bolj konkurenčna in da se bo to v kratkem tudi pokazalo skozi dodatne naložbe v sami Luki Koper.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Na to temo potekajo intenzivni pogovori z ministrstvom za infrastrukturo in Direkcijo RS za infrastrukturo. Lahko povem, da so zelo naklonjeni, da se spremeni zakonodaja in da 2TDK dobi pooblastilo za gradnjo dvotirnosti.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Minister Leben o projektu ve bistveno več od mene in bo moral še kaj pojasniti, tudi v morebitnih pravnih postopkih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju